Am nevoie de ajutor la testul 8 subiectul 1...

Ideea e ca nu am nevoie doar de rezultatul final pt ca pe ala il gasesc eu la finalul cartii.. Am nevoie de ele rezolvate detaliat.. pt ca ma scoate la tabla sa le fac eu..

2

Răspunsuri

2014-06-11T23:55:33+03:00
Intrebarea 1.  raspunsul este 14
Oo daa :)) Multumesc.. Unu si doi sunt f usoare le stie oricine.. Eu am nevoie de ajutor la 3, 4,5 ...
3. Daca x/4=12 > x=12 x 4 > x=48
4. P= 2(L+l)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T00:36:43+03:00
3. x/4=12⇒x=12 x 4⇒x=48
4.P=2(L+l)⇒Din cele doua rezulta ca P=2 x 10⇒ P=20 cm
  L+l=10⇒
5.90de grade deoarece DQ este perpendiculara pe planul ABC, iar AB este inclusa in planul acesta⇒ ca DQ este perpendiculara si pe AB, astfel unghiul dintre cele doua este de 90 de grade.