Răspunsuri

2014-06-11T23:45:39+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A-b=48

a=9b

9b-b=48
8b=48
b=48:8
b=6

a=9*6
a=54
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-11T23:45:49+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A.I____I____I____I____I____I____I____I____I____I
b.I____I ................................48...............................

Diferenta este 48 .
48:8=6 ( b )
6x9=54 ( a )

Verificare : 54-6=48


1 5 1