Răspunsuri

2014-06-11T22:54:51+03:00
Uite lele tractoristi
ei au dreptul la jucat 
ca au arat si au semanat

1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T22:55:35+03:00
Cu tractoru' meu stau sara pe deal
ma plimb si ar putin si prin ardeal
ca imi place tare mult  tractoru meu
mai mult decat un atv-eu
si-l repar asa cum pot si eu
ca motorina nu-i un leu
si bani nu prea fac asa de multi
dar eu iubesc tractoru' meu !
pune-o pe melodia jaga jaga si suna super!
deci cum ti se pare ?
ok
puneo pe negativul de la jaga jaga si suna super !