Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T22:19:23+03:00
                                                 La circ
     Este ziua mea de nastere . Parintii mei au vrut sa imi faca o surpriza asa ca vom merge impreuna la circ .
       Dupa un drum de nici 10 minute am ajuns . Mama s-a dus sa ia bilete si eu cu tata ne-am dus sa luam bauturi racoritoare si pop.corn . Mama ne-a adus biletele si am intrat in sala de circ . Sala era imensa . Totul era asa colorat . Un mic clown ne-a intampinat cand am intrat si ne-a oferit un balon .Totul a fost asa distractiv . In.sfarsit incepuse . Luminile jucause parca pluteau pe scena . Era un zgomot placut urechilor dar in acelasi timp era cam tare . Dupa 2 ore de rasete , circul se terminase cu un dans al ploii minunat .
       In drum spre casa le-am multumit parintilor mei si le-am zis ca asa surprize sa tot am de ziua mea .


sper ca te-am ajutat
E luat de pe net ?
Nu e compusa de mine . De ce ?
2014-06-11T22:19:31+03:00
Era vara.Eu cu familia me am mers cu prieteni nostri de familie in parc la casa de cultura pentru a vedea circul .Coada era foar lunga .Parea interminala . Cand am intrat in interiorul cortului era o gramada de animale si de clovni de tot felul. Dupa finalul circului copii si parintii se puteau duce ca sa se fotografieze cu animalele .Mai ales cu maimutica Myky Poftim .P.s Scuze daca am gresit ceva .Daca te-a ajutat apasa butonul mersi .Daca e bun si iti place mult voteazal ca si cel mai bun raspuns.