Răspunsuri

2014-06-11T22:19:35+03:00
A)734g=7,34kg
b)2,4hg=240dag
c)80dag=8g
d)342dag=3,42kg
e)2,8kg=2800g
f)4500kg=4,5t

Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
da nu am facut bine eragrame
la c este hg
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T22:21:11+03:00
A)7340g=7,34kg

b)2,4hg=240g

c)80dag=8hg

d)342dag=3,42kg

e)2,8kg=2800g

f)4500kg=4,5t
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
este un multiplu al kilogramului, nu am invatat la clasa, dar stiu cum se foloseste
Comentariul a fost şters