URGENT !!!!!!!!!
Indica pentru fiecare personalitate in parte (Galileo Galilei, Ludovic al 14-lea, Montesquieu, Constantin Mavrocordat, Dimitrie Cantemir, Robespierre, Ioan Inochentie Micu-Klein) :
-epoca in care a trait
-tara in care a trait
-cine a fost
-prin ce s-a remarcat in mod deosebit

2

Răspunsuri

2014-06-11T22:14:41+03:00
Galileo Galilei-epoca renasterii, , Italia, fost un fizician, matematician, astronom și filosof italian , printre realizările sale se numără îmbunătățirea telescoapelor și observațiile astronomice realizate astfel, precum și suportul pentru copernicanism .
 scz atat stiu :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T05:48:13+03:00
Galileo Galilei, 1564-1642, Italia, a fost fizician, matematician, astronom si filosof, este parintele fizicii si a stiintei moderne
Ludovic al 14-lea, 1638-1715, Franta, regele Frantei si al Navarei, reforme administrative, a creat fabrici, a imbunatatit infrastructura, a introdus o serie de coduri-civil, penal, maritim, comercial
Montesquieu, 1689-1755, Franta, consilier, scriitor, a scris ,,Srisori persane'', ,,Spiritul Legilor''' etc
Constantin Mavrocordat, 1711-1769, Romania, domn al Tarii Romanesti si al Moldovei, numeroase reforme, a suprimat iobagia
Dimitrie Cantemir,1673-1723, Romania, domn al Moldovei, autor, carturar, compozitor, geograf, istoric; a lasat o serie de carti valoroase ,,Descrierea Moldovei'', ,,Istoria Ieroglifica'', ,,Cartea stiintei muzicii'' etc
Robespierre, 1758-1794, Franta, politician, scriitor, liderul Clubului Iacobin; 
Ioan Inochentie Micu-Klein, 1692-1768, Romania, episcop greco-catolic, intemeietorul gandirii politice romanesti moderne
2 5 2