Răspunsuri

2014-02-06T12:31:56+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-06T12:35:55+02:00
Suma  muchiilor unui cub este 48 dm, rezulta ca o muchie are 48:12 =4
Aflam diagolana unei fete laterale cu teorema lui pitagora, stiind ca catetele sunt 4 fiecare. o sa ne dea diagonala fetei 6... ( BC' in figura)
Si apoi cu teorema lui Pitagora afli diagonala cubului D'B in triunghiul BC'D' cu C de 90 grade stiind ca D'C' =cu 4 (muchia cubului) si BC'=6 (diagonala fetei laterale)
D'B² = 4²+6²
D'B² = 16+36
D'B²=52
D'B =2√13
Sper ca ti-am fost de ajutor. Poti te rog sa marchezi raspunsul meu ca fiind cel mai bun? :D te rog 
4 5 4