Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T21:19:26+03:00
In total sunt 2^7 submultimi adica 128 = nr cazurilor totale.
Sunt 8 submultimi cu cel mult un element (aici intra si multimea vida)= nr cazurilor favorabile. 
p = 8/128 = 1/16
Ok, dar totusi, de unde 2^7? stiu ca e bun raspunsul, dar nu prea pot sa pricep de ce e asa... :o3
este o formula: 2^n, unde n= numarul elementelor multimii. Ai 7 elemente, deci 2^7 :). Mai poti gasi numarul de submultimi prin incercari, dar pana la 128 sunt destul de multe.
Aham, mersi mult de tot! :)
2014-06-11T21:38:44+03:00
In total sunt 2^7 submultimi adica 128 = nr cazurilor totale.
Sunt 8 submultimi cu cel mult un element (aici intra si multimea vida)= nr cazurilor favorabile. 
p = 8/128 = 1/16