Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T21:43:30+03:00
 6 cubulete vopsite doar pe o fata (cele din centrul fiecarei fete ale cubului original). La fel ca si in cazul cubului Rubik, daca stii despre ce e vorba. Celelalte cubulete vor fi vopsite sau pe doua parti sau pe 3 sau pe niciuna (cel din centrul interior).
5 3 5
2014-06-11T21:43:54+03:00

pai sant 27 de cuburi
 27 / 3 = 9 cuburi rosii
 pentru ca daca am imultii 3 cu 3 =9  
deci nr cuburilor vopsite pe o fata cu rosu este 9

ai*
Sper ca te-am ajutat. Bafta.
normal*
Mersi Gabi..Raspunsul tau este cel corect!Iti multumesc!
succes