Ofer 50 de puncte celui care imi rezolva aceste ecuatii :
Rezolva in Z ecuatiile:
a) 7+X=5
b) Y+11=18
c) 19+Z=0
d) 3+T= -12
e) -3+U= -12
f) -5+X=11
g)Y+1= -1
h)3xZ= -21
i) 40+(-8)xT
j) |-5| xU=|-60|
K) V:(-9)=4
l) X:(-9)=4
m) |-3|=Y:|-11|
n) -90:Z= -18
o) T:T=1 T(diferit de 0)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T20:39:59+03:00
A) x=5-7
    x=-2
b) y=18-11
    y=7
c) z=-19
d) t=-12-3
    t--15
e) u=-12+3
    u=-9
f) x=11+5
   x=16
g)y=-1-1
   y=-2

2014-06-11T20:41:38+03:00
 a)7+X=5
   x=5-7
   x=-2 
∈Z

b) Y+11=18
    y=18-11
    y=7
∈Z

c)19+Z=0
   z=0-19
   z=-19
∈Z

d) 3+T= -12
t=-12-3
t=-15
∈Z

e) -3+U= -12
   u
⇒15∈R

f)-5+X=11
x
⇒16∈R

g)
)Y+1= -1
  y
⇒2∈Z

de aici incolo nu inteleg 
  
1 3 1