Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T19:50:53+03:00
P=85=2L + 2l; l=L-7,5, din asta rezulta ca L=7,5+l;a) inlocuim pe L in perimetru => 2(7,5+l)+2l=85=> 15+2l+2l=85=> 15+4l=85=> 4l=70=>l=17,5 ;b) L=7,5+l => L =7,5+17,5=25 si c) Aria=L•I = 17,5•25=437,5 metri patrati
2 5 2
2014-06-11T19:53:00+03:00
2L=2×7,5+2x
2l=2x
15+2x+2x=85
4x=70
x=17,5
l=17,5
L=17,5+7,5=25
Asuprafetei=L×l=17,5×25=437,5 m²
Raspuns:A=437,5 m²
Cerea perimetrul figurii care este 2L + 2l , tu ai facut semiperimetrul
mersi