Răspunsuri

2014-06-11T19:38:01+03:00
Uite un avion N
Ma uit la avion Ac
El este al avionului G
Il dau avionului D
Avionule, ia-ma in zbor V
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T19:41:50+03:00
Avionul de pe cer pare atat de mic!(N)
Despre avion nu stiu prea multe.(Ac)
Avionului ii corespunde ,in cazul nostru ,culoarea alb.(D)
Combustibilul avionului este kerosenul.(G)
-Avion,vreau sa calatoresc si eu!(V)
Si daca se poate te rog sa ma marchezi ca cel mai bun...................