Răspunsuri

2014-06-11T19:31:04+03:00
Imagine vizual-cromatica
.........................................
pai da dar cade frunza
atunci care este diferenta intra vizuale si dinamice?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T19:32:05+03:00
Vizuală -pentru că se referă la o vedere, peisaj.
care este diferenta intre vizuale si dinamice?
Vizuală - se referă la peisaj
Dinamică - nu se referă la peisaje
atunci mai infloreste pacea din gradina ce imagine ii ?
Dinamică