eu amestec portocaliu si alb
Culoarea pielii se obtine din amestec galben si portocaliu , portocaliu si alb sau alb si roz .
DA E ASA DE SIMPLU
Culoarea pielii se obtine prin amestecul de rosu si al. Sunt a 7a si asa am invatat,e cel mai simplu dar sa pui mai mult al decat rosu. Succes!

Răspunsuri

2014-06-11T19:29:50+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T19:30:41+03:00
Pui Galben , iar după aceea adaugi  portocaliu.
Succes , la desen!