Răspunsuri

2014-06-11T19:27:18+03:00
Cui?despre ce/cine?cu cine?pentru ce/cine? s.a.
C. direct: pe cine? ce?
C. indirect: tot intrebarile cine? ce? dar cu alta prepozitie in afara de 'pe'
Eu imi amintesc ca la intrebarea cine? raspunde subiectul,iar ce? e intrebarea CD, nu mai are ce cauta la CI.
pentru cine?pentru ce?de la cine?de la ce?cu cine ?cu ce? cui? -complement indirect
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T19:30:53+03:00
CI raspunde la mai multe intrebari: cui,contra cui ,asupra cui,despre cine,despre ce ,de la cine ,de la ce, la cine, la ce, pentru cine pentru ce,,cu cine, cu ce,ce?etc.
In ce clasa esti?
Dc?
Da-mi facebook-ul tau daca ai
Si vb mai multe pe fb