Răspunsuri

2014-06-11T19:27:16+03:00
Numerele care verifică relația sunt x={0, 1, 4}
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T19:29:39+03:00
Pentru ca fractia 6/x+2 € N trebuie ca "x+2" sa apartina multimii divizorilor naturali ai lui 6 , care sunt {1,2,3,6}; si il egalezi pe "x+2" cu acele numere => x+2=1=> x=-1 (nu e bun pt ca nu apartine N); x+2=2 => x=0 ; x+2=3 => x=1; x+2=6=> x=4 => x€{0,1,4}
2 5 2