Răspunsuri

2014-06-11T19:08:55+03:00
Pai e o prb de logica :  te gandesti daca are 12 crizanteme  care    nu sunt galbene deic are 28 de crianteme mov . sunt 28 crizanteme la fel 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T19:11:53+03:00
Vom scrie cu "a" pe cele albe, cu "g" pe cele galbene si cu "m" pe cele mov; a+g+m=21;a+m=12 si a+g=14; inlocuim pe "a+m" in prima suma ca sa le aflam pe cele galbene => 12+g=21=> g=9 ; il inlocuim pe g in a treia suma ca sa le aflam pe cele albe=> a+9=14=> a=5; si dupa il inlocuim pe "a" in a doua suma ca sa le aflam pe cele mov => 5+m=12=> m=7 , deci rezulta ca are 5 crizanteme albe,9 crizanteme galbene si 7 crizanteme mov
Fiindca daca spune ca 12 crizanteme nu sunt galbene rezulta ca celelalte , albe si mov, sunt 12. La fel si la cealalta, daca spune ca 14 nu sunt mov rezulta ca cele albe si galbene sunt 14