Răspunsuri

2014-06-11T19:06:25+03:00
Acest epitet exprima un  lucru falss , neadevarat :) 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T19:08:47+03:00
Adevărul este „bolnav de gâlci”, e contaminat de morbul falsităţii.E un adevăr contrafăcut, un simulacru de adevăr; în viziunea poetului, adevărul e dimensionat dintr-o perspectivă a relativităţii şi a unei retorici bazate pe divorţul dintre aparenţă şi esenţă. Drama omului comun pe care o reliefează versurile.
multumesc :*
si eu iti multumesc pt raspunsul de cel mai bun
npc