Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T19:06:59+03:00
1. Isaac Newton-descoperirile sale
rationalismul lui Rene Descartes 
scepticismul lui Pierre Bayle
panteismul lui Benedict de Spinoza
empirismul lui Francis Bacon si John Locke

2.Iosif al 2-lea, Maria Terezia,Leopold al 2-lea,Ecaterina a 2-a
2014-06-11T19:51:07+03:00
1-Isaac NewtonRené Descartes
 Pierre Bayle
 Benedict de Spinoza 
Francis Bacon 
 John Locke
2-Leopold al 2-lea,Ecaterina a 2-a