Andreeea a mers pe jos 1172 m,iar ioana 1.2 km.Cine a mers pe jos mai mult?

2
1172m= 1,172 Km
1,2Km= 1,2 Km
Deci Ioana a mers mai mult..
ioana a mers mai mult pt. ca 1.2km = 1200m , 1km = 1000m
ioana
ioana a mers mai mult

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T18:50:43+03:00
1172m = 1,172 km

1,172<1.2 , deci Ioana a mers mai mult :D

asa am facut si eu....dar voiam sa ma verific..:D
2014-06-11T18:53:04+03:00
Pai ioana pentru ca daca transformi 1172m in km , iti da 1.172 
si 1.172 e mai mic ca 1.2, pt ca daca pui 2 zerouri la 1.2 la sfarsit e mai mare , zerourile de la sfarsit nu conteaza 
1.172 <1.200