Ajutati-ma va rog !!!! E foarte urgent !!!!

1.In ce slujba se savarseste Sf.Taina a Impartasaniei ?
2.Care sunt momentele dintr-un an cand trebuie sa ne impartasim ?
3.Care sunt efectele Sfintei Taine a Impartasaniei .

P.S.-Scuzati materia !!!! Este pentru religie , dar nu gasesc !!!

2

Răspunsuri

2014-06-11T18:43:00+03:00
1.In ce slujba se savarseste Sf.Taina a Impartasaniei ?
    Se tine pentru iertarea pacatelor spovedite.
2.Care sunt momentele dintr-un an cand trebuie sa ne impartasim ?
   De Sfintele Pasti si de Craciun, daca din diferite motive nu se poate mai des.
si celelalte intrebari ?
se poate poate sa te impartasesti mai des
normal ca se poate, am si scris asta...te poti impartasi de cate ori vrei...dar daca din anumite motive nu poti ajunge la biserica este bine ca macar de aceste sarbatori sa o faci
dar tu nu ai scris asa deaia nu eram lamaurita
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T18:48:21+03:00
1)Sfanta Liturghie
2) in timpul postului-Craciun, Paste
3) ni se ierte pacatele, ne intalnim cu Dumnezeu impartasindu-ne cu trupul si sangele lui.


1 5 1