Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-06T11:13:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Acest fragment (Dupa ce venira filosofii,invata si de la dansii cate in luna si in soare) se refera la faptul ca oricat de destept ai fi tot timpul vor exista lucruri noi pe care inca probabil nu le-ai aflat.Deasemenea poate face referire si la proverbul Omul cat traieste invata si cand moare tot prost e.                                                                                  Sper foarte mult ca te-am ajutat sau macar ca ti-am dat o idee pe acre sa o mai dezvolti
2014-02-06T15:55:41+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Eu cred ca acest fragment se refera la afirmatia; ca oricat de destept ai fii, la un moment dat te poate ajuta si un prost care duce la proverbul "omul prost moare dar prostia nu " si cateodata te poate ajuta !!!!
sper k tiam fost de folos

3 3 3