Ajutoooooor!!!!
1.Ovulul:
a) are o structura asemanatoare cu a spermatozoidului;
b)celula sferica cu nucleul asezat in capul ovulului ;
c)celula sferica cu nucleul aflat in centrul citoplasmei;
2. Fecundatia este procesul de contopire:
a) a unei celule sexuale barbatesti cu o celula sexuala femeiasca;
b) dintre doua celule sexuale femeiesti si cateva barbatesti;
c)dintre doua celule sexuale barbatesti si cateva femeiesti;
3.Fatul este:
a) nou-nascutul;
b)copilul pana la varsta de 3 luni;
c) copilul dupa varsta de 3 luni,pana la nastere.
4) Embrionul:
a) se formeaza din ovulul fecundat;
b) este fixat in mucoasa uterina;
c) se formeaza din celula-ou.
5) Placenta este:
a) organ special prin care ovulul fecundat se hraneste pe seama;
b) cavitate amniotica;
c) cordonul ombilical

2
1-c 2-c 3a 4b 5a aceasta este parerea mea , dar nu sunt sigur in proportie de 100 %, dar din ce stiu din clasa aa7a asa era :D

Răspunsuri

2014-06-11T18:32:54+03:00
1-b
2-a
3-a
4-c
5-a
Cred ca sunt corecte mai consultate cu cineva inainte de a scrie
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T18:49:51+03:00
1.c)celula sferica cu nucleul aflat în centrul citoplasmei;
2.
a) a unei celule sexuale bărbătești cu o celula sexuala femeiasca;
3.c)
copilul după vârsta de 3 luni,pana la naștere
4.c)
se formează din celula-ou (sau Zigot)
5.
a) organ special prin care ovulul fecundat se hrănește pe seama;

unde se deschid nefronii?
se deschid la baza micilor calice într-o zona numita papila renala
oasele scheletului capului
Comentariul a fost şters
Multumesc mult!