Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T18:04:46+03:00
-(Andrei), (scrieti) tema ! -Bine (mama) ,(scriu ) -Dupa (sa iesi afara ) si (sa cumperi ) ceva pentru mine . -Gata .Ti-am (cumparat ). [Subiectele si predicatele sunt cele din paranteze
1 5 1
2014-06-11T18:06:46+03:00
Era o noapte de vara, iar Ionel trebuise sa faca un dialog intre functii sintactice.Inainte sa scrie ceva pe foaia de hartie,Ionel atipise.
     Baiatul se trezise intr-o lume magica cu pereti multicolori.Deodata apar niste vietati mici sub forma de litere.Ionel vazuse Subiectul si Predicatul.
   -Buna Ionel am auzit ca trebuie sa faci un dialog despre noi. spuse verbul.
   -Asa este.
     -O sa te ajutam noi,Ionel.
   Cei trei prieteni pornira intr-o calatorie pe o poteca construite din cifre,dar subiectul se opri.
     -Ionele tu crezi ca eu sunt mai important ca predicatul?
     -Ce zici tu subiectule?Fara mine nu exista propozitie.
     -Si fara mine nu intelegi nimic.Eu sunt mai special ca tine.
     -Baieti gata. Amandoi sunteti importanti dar mai important sunt eu.
     - Cum?! Spusera in cor functiile sintactice.
     -Daca nu as fi eu,zise Ionel, Voi nu ati putea fii scrisi. Asa ca eu sunt important.
      Aparuse un motan ce se baga in vorba:
      -Ionele, doamna profesoara este mai importanta.Ca fara ea nu ai fi avut aceasta tema.
       -Cum?! Motane ti-a mancat cainele mintea? Fara noi nu ar exista tema.Noi suntem ca pagarul...Fara el nu poti bea apa.
         Ionel se trezii si isi dadu seama ca acum avuse tema pe maine la scoala.
 Sper ca este bun                                   Sper ca te-am ajutat! :)