Răspunsuri

2014-06-11T18:01:08+03:00
X-bugetul familiei

24% din x= 4 578 000

24/100 *x =4 578 000

6/25 *x=4 578 000

x= 25*4 578 000/6

x=25*763 000

x=19 075 000

60% din 19 075 000= 60/100 * 19 075 000= 3/5 * 19 075 000= 3* 3 815 000= 11 445 000
este pentru alimentatie

19 075 000-11 445 000= 7 630 000-restul

10% din rest =10/100* 7 630 000= 1/10 * 7 630 000= 763 000-pentru alte cheltuieli

7 630 000-763 000=6 867 000-ramane disponibila
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T18:07:14+03:00
4578000........24%
x......................100%
x=(4578000x100):24 =19075000---------- bugetu familiei

(19075000:100)x60=11445000------pt alimentatie
19075000-11445000=7630000------restul
(7630000:100)x10 =763000-----alte cheltueli 
7630000-763000=6867000------raspunsul

2 5 2