Alcatuieste o compunere descriptiva de cel mult 15 randuri ,in care sa uitilizezi urmatoarele sintagme: Baloane mari de spuma alba, zulufi de floare la urechi , dulce ameteala , mustind de seva, albe policandre .
P.S trebuie o compunere de toamna

2

Răspunsuri

2014-02-06T10:24:57+02:00
Ai putea sa incepi asfel:
Este o zi de toamna obisnuita . Ma uit pe geam si vad niste baloane mari de spuma alba care plutesc  pe cerul albastru. Vantul ameteste saracele frunze ce se tin  cu mare puterede de crengile putrezite...
Dupa care ai putea sa continui asfel:
Florile  tremurand , dulcea ameteala  molipsitoare le fac sa cada intr-un somn adanc..
Si la incheiere poti sa folosesti urmatoarele expresii :
Asta e toamna ce incanta copii cu multitudinea de culori. SAU Aceasta este toamna o patutura rosiatica ce acopera pamantul.
Sper ca te-am ajutat!

 

Dar, trebuie toate expresiile :(
Folosesteti imaginatia si incearca sa faci tu cu celelalte
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-06T10:55:30+02:00
Intr-o zi de toamna priveam spre cerul cel tomnatic care era acoperit de baloane mari de spuma alba,norii.Desi adoram anotimpul toamna cu frunzele roscate si galbene care mustind de seva abia se mai tineau de crengile copacilor,parca imi era dor de primavara sa aud zulufii de floare la ureche si totousi admiram peisajul frumos de toamna gandndu-ma usor cuprinsa de o dulce ameteala la primavara.In acea zi aparuse si bruma.Dansa pe crengile copacilor facandu-le sa pare precum niste albe policandre.Acea zi de toamna dovedea ca natura in sine este o arta.                                                                             Sper ca te-am ajutat sau macar sper ca ti-am dat o idee.

2 4 2