Răspunsuri

2014-02-06T10:11:29+02:00
Daca este comun/propriu, simplu/compus, numar singular/plural, Gen feminin/masculin, persoana 1/ a2-a/ a 3-a, caz, functie sintactica, daca e precedat sau daca are articol
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-06T10:11:32+02:00
Substantiv comun sau propriu, simplu sau compus, gen, numar, caz, functie sintactica,
articulat sau nearticulat, si precedat de prepozitie (daca e cazul)

Comentariul a fost şters
ce frumos stii sa dai copy-paste.