Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T17:35:36+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Triunghiul format de centrul cercului, un capat al coardei si mijlocul ei este dreptunghic, ipotenuza sa fiind raza cercului. Cu teorema lui Pitagora in acel triunghi, de obtine ca distanta ceruta este =25²-20²=225⇒distanta=15 cm.
3 3 3
2014-06-11T17:36:16+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Daca faci desenul vei vedea ca razele marginesc coarda obtinand un Δ isoscel OAB unde OA=OA=25 si AB=40
acum distanta de la un punct la o dreapta este perpendiculara din o pe dreapta AB
notam OM_|_AB
inΔOAM avem AO=25, AM=40/2=20 (triunghiul fiind isoscel inaltimea este si mediatoare deci mparte pe AB in 2)
cu Pitagora
OM²=OA²-AM²
OM²=625-400=225
OM=√225=15 cm
6 3 6