Andrei era foarte galagios.
zgomotul este galagios. am vazut un om sihastru. avem o copilarie puierila. ca sa ajungi departe iti trebuie staruinta
mihaieste talentat la desen
Va mulțumesc!!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T17:12:46+03:00
Acest fel de mancare e gelatinos. Acest om de pe strada este sihastru . Copilul are un comportament pueril . Trebuie sa ai mereu staruinta in viata. Andrei este talentat la desen.
Dami te rog multumesc
Acolo la glagios scrie Baiatul este foarte v
galagios *
2014-06-11T17:13:12+03:00
El este un baiat destul de galagios.
Am intalnit azi un sihastru.
Acest om de 30 de ani este pueril.(nu puieril)
Staruinta lui de a pleca la mare da roade.
Acest copil talentat va merge in etapa urmatoare!
Si daca poti sa ma marchezi ca cel mai bun te rog........