nu
acelasi substantiv?
nu
N: Maria e singura cu media 10 din clasa , G: Hainele mamei s-au decolorat. , D: Anei i s-a facut rau azi. , Ac: Cu munca poti ajunge departe , V: Maria, fi cuminte.
ms

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T16:45:24+03:00
N:Razvan este destept . (E adevarat :)) 
G:Picioarele mesei sunt mari.
D:Tractorului ii trebuie benzina.
Ac:Pe pom sunt pasari.
D:Tu stai !
Unde ai pus-o
nici eu nu ajut des la mate
acolo la intrebari
aia 1 an si 3 luni..
Gata
2014-06-11T16:54:50+03:00
Acuzativ:  M-am asezat pe blanita.
Nominativ: Blanita este moale.
Vocativ: Ce frumoasa esti blanito
Genitiv: Parul este a blanitei
Dativ: Blanitei i-a cazut parul. 
1 5 1