De la deposit s-au cumparat 10 saci cu ciment a cate 50 kg fiecare sac, 10 saci cu ipsos a cate 25 kg fiecare si 10 saci cu var a cate 20 kg fiecare.Stiind ca remorca nu poate transporta mai mult de 450 kg o singura data, aflati numarul minim de transporturi pentru intreaga cantitate de material de constructii.

2

Răspunsuri

2014-06-11T16:48:27+03:00
TOTAL CANTITATE ( 10 x 50)  +  (10x25 )  + (10 x 20 )= 950 KG

  MINIM  2  TRANSPORTURI
950;450 = 2 TRANSPORTURI
  RAMAN 50 KG

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-11T16:49:13+03:00
 Cate kg s-au cumparat in total ?
(10x50)+(10x25)+(10x20)=500+250+200=950 kg

 450+450=900 kg dar mai raman 50 de kg deci trebuie sa faca minim trei drumuri pentru a transporta intreaga cantitate .
AM SI EU 2 PROBLEME IMI RASP ?
TI-LE DAU ACUM
Iulia spune; da-mi 4000 lei ca sa am o suma egala cu a ta
Danut spune;da-mi tu 4000 lei ca sa am de 3 ori mai multi lei decat tine
cati lei a avut fiecare la inceput ?
INTR-UN VAS SE AFLA O CANTITATE DE ZAHAR . LORENA FOLOSESTE1/3 DIN TOATA CANTITATEA .ZAHARUL RAMAS SI VASUL CANTARESC 2KG SI 500 G. CAT CANTARESTE VASUL GOL SI CAT ZAHARUL DACA CANTITATEA DE ZAHAR E DE 6 ORI MAI MARE DECAT VASUL ?