ADA DORESTE SA CUMPERE 1 KG CAPSUNI DAR II MAI TREBUIE DOI LEI . ALINA VREA SA CUMPERE TOT UN KG CAPSUNE DAR II MAI TREBUIE 4 LEI . PUNAND BANII LA UN LOC CUMPARAA UN KG CAPSUNI . CAT COSTA UN KG CAPSUNE /

2

Răspunsuri

2014-06-11T16:29:19+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T16:30:19+03:00
un kilogram de capsune costa 2+4=6 lei
                                         R:6 lei

CEA CU IULIA SI DANUT
SI CEA CU ZAHARUL
LE GASESTI LA MINE PE PAG
INTR-UN VAS SE AFLA O CANTITATE DE ZAHAR . LORENA FOLOSESTE1/3 DIN TOATA CANTITATEA .ZAHARUL RAMAS SI VASUL CANTARESC2KG SI 500 G. CAT CANTARESTE VASUL GOL SI CAT ZAHARUL DACA ...
INTR-UN VAS SE AFLA O CANTITATE DE ZAHAR . LORENA FOLOSESTE1/3 DIN TOATA CANTITATEA .ZAHARUL RAMAS SI VASUL CANTARESC2KG SI 500 G. CAT CANTARESTE VASUL GOL SI CAT ZAHARUL DACA CANTITATEA DE ZAHAR E DE 6 ORI MAI MARE DECAT VASUL ?