Răspunsuri

2014-06-11T16:41:05+03:00

1. Ce sunt ovarele?
2. Cum arata ele?
3. Cate ovare avem?
4. Unde sunt situate ele?
5. Se pot imbolnavi? Daca da, atunci ce boli pot aparea?
Nu trebuia numai despre chist dar multumesc mult :)
ai scris acolo ceva de chist si m-am gandit ca vrei intrebari despre cum ,,ataca'' acesta organele reproducatoare
am dat un exemplu
gata, am corectat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T17:27:33+03:00
Ce este vaginul ? Ce produc testiculele ? ce Produc ovulele ? Unde este vaginul ? + intrebarea ta .
1 5 1