Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T16:20:03+03:00
                                  Ramas bun doamna invatatoare !

                   Era 18 iunie  se  apropia  vacanta  si  sfarsitul  clasei a -iv -a !

                 Urma sa ne despartim de doamna invatatoare  !  Era o  despartire grea  !    Noi ne-am  abtinut cu greu sa nu  plangem . Ne-am  luat diplomele si am  plecat  acasa . I-am  promis doamnei invatatoare  ca  o  vom  vizita  des !!!!!
                                 Ziua  urmatoare  ne-am  intalnit  cu totii  si  i-am facut o  surpriza doamnei invatatoare .  Foiecare a  adus  cate  un cadou  si un buchet de  flori !Am  facut  cunostinta si  cu fiica dansei.
                                                 A fost  minunat !!!!!!!!!!!!  <3
multumesc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AM SI EU 2 PROBLEME IMI RASP ?
INTR-UN VAS SE AFLA O CANTITATE DE ZAHAR . LORENA FOLOSESTE1/3 DIN TOATA CANTITATEA .ZAHARUL RAMAS SI VASUL CANTARESC2KG SI 500 G. CAT CANTARESTE VASUL GOL SI CAT ZAHARUL DACA CANTITATEA DE ZAHAR E DE 6 ORI MAI MARE DECAT VASUL ?
Iulia spune; da-mi 4000 lei ca sa am o suma egala cu a ta
Danut spune;da-mi tu 4000 lei ca sa am de 3 ori mai multi lei decat tine
cati lei a avut fiecare la inceput ?
2014-06-11T17:50:19+03:00
Ramas bun, doamna invatatoareAcestea sunt cuvintele spuse de mine: “Ramas bun, doamna invatatoare!”.In toti acesti ani,care au trecut ca o pasare in zbor,dumneavoastra ne-ati invatat tot ce stim.
Zilele bune sau rele,vremea calda sau rece,toate ne-au adus la un singur drum: Calea despartirii.
Noi plecam in clasa a cincea,iar dumneavoastra veti ajuta alti elevi,care vor fi clasa intai,sa descopere si sa rezolve bogatiile stiintei,calculele matematicii si taina cititului si a invatatului,nu ca si colegul meu,Paul.
Dar fara grija,pentru ca mai este o luna pana la despartire!In timpul ramas vom merge in excursie,vom tine minunatul banchet,iar ultima zi va fi cea care ne va aminti de clipele si orele petrecute la scoala,si de olimpiada de matematica;care a fost o bucurie pentru dumneavoastra,pentru parinti,dar mai ales pentru mine,Bogdan si Rares,deoarece am ocupat primele trei locuri,fiind din Ilba,in ordinea spusa mai devreme.
Acum ca am spus tot,vreau sa va urez vacanta placuta si “Ramas bun,doamna invatatoare!”.
2 5 2