Ajutati -ma sa fac aceasta problema la matematica Ma gandesc la un nr X. Dupa ce dublez acest nr, micsorez rezultatul cu 200.Dublez apoi nr astfel obtinut si apoi micsorez noul rezultat cu 600.Dupa ce dublez din nou nr. obtinut si micsorez si acest rezultat cu 200 , constat ca am obtinut nr. 1000. Care este nr. la care m-am gandit initial?


2

Răspunsuri

2014-06-11T15:00:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
[(2x-200)*2-600]*2-200=1000
(4x-400-600)*2-200=1000
8x-2000-200=1000
8x=1000+2000+200
8x=3200
x=3200/8=400
Mai ajutat mult
Multumesc
npc
Am intrat primu' si am postat ultimu' ... Oricum felicitari lui Daniel22 ca a rezolvat corect tema. :-)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T15:22:58+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2 ( 2 ( 2x - 200 ) - 600 ) - 200 = 1000
2 ( 2 ( 2x - 200 ) - 600 ) = 1200
2 ( 2x - 200 ) - 600 = 600
2x - 200 = 600
2x = 800
x = 400
1 5 1