Răspunsuri

2014-06-11T14:51:14+03:00
90 m : 9 x 5 = 10 x 5
               = 50 m (latimea)
(50 m + 90 m ) x 2 = 140 m x 2
                            = 280 m ( perimetrul dreptunghiului )
280 m : 4 = 60 m (latura patratului)
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-11T14:55:22+03:00
Aflam latimea dreptunghiului :
  \frac{5}{9}  din 90 = 90:9x5 = 50 m

Acum aflam perimetrul dreptunghiului :
 P=2·( L + l )
 P=2·( 90 + 50 )
 P=280 m

Perimetrul patratului este tot 280 m , aflam latura :
 P=4L
 L=280:4
 L=70 m 
1 5 1