Daca x, y sunt numere reale si 3x - 2y= -4, iar 9x² - 4y² = 20, atunci 3x + 2y este egal cu.... ( vreau tot exercitiul facut si demonstrat nu doar rezultatul ). MULTUMESC !

2
stii sa faci sisteme?
Da. stiu.
pai nu se face cu sisteme. se da de la inceput ca 3x -2y = -4 pe care-l bagam in produsul (3x -2y)(3x+2y ) si ne iese rapid 3x + 2y = -5

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T14:52:27+03:00
2014-06-11T14:59:32+03:00