Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T14:34:11+03:00
0.4m=4 decimetri

Arie placa=4x4=16 dm patrati
Nr de placi: 960:16= 60 placi

Nr de cutii necesare: 60:12=5 cutii
2014-06-11T14:37:39+03:00
Pai calculezi aria unei placi (l x l) , apoi imparti aria dreptunghiului la la aria unei placi , si transforimi in dm patrai ,apoi numarul placilor la 12:) 
l xl = 0,16 =>16 dm2
Adrept :Apatrat = 60 (placi)
60 placi :12= 5 (cutii)