Răspunsuri

2014-06-11T14:22:01+03:00
Predicatul nominal este alcatuit dintr-un verb copulativ și unul sau mai multe nume predicative. Atunci cand verbul "este" nu se poate inlocui cu"verbele "exista", "se afla", atunci verbul este copulativ si trebuie sa iei si urmatorul cuvant care se numeste "verb predicativ"
dar cum se analizeaza
???
Hei uita-te ca ti-am raspun eu :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T14:23:30+03:00
Va fi = verb copulativ , "a fi ", conjugarea a IV-a , diateza pasiva(cred) , mod indicativ , timp viitor , persoana a III-a , numar singular , forma afirmativa , functie sintactica de predicat nomional

sper ca te-am ajutat
mersi mult
ai grija la diateza ca nu sunt sigura ^_^
bine multumesc mult