Alcatuiti o compunere in care sa prezentati impresiile voastre despre clasa a V-a.
Ajutati-ma, va rog!

2
Clasa a-Va
A fost odata ca niciodata.... Parca mai ieri eram in clasa I si acum sunt in clasa a -Va ... Este foarte frumos, dar nu mai suntem ca inainte.... Nu m,ai este doamna invatatoare care sa ne mai scuze ca nu ne-am facut tema si sa ne invoiasca pentru ca plecam la doctor... Am invatat lucruri noi si frumoase alaturi de profesori mei dragi. Cu toti au rabdare si nu tipa la noi... Clasa a-Va este un nou inceput frumos cu ore mai multe materi mai grele . Ora de matematica parca nu se mai termina...
Atunci cand ese vorba despre ecuatii si inecuatii.. Iubesc aceasta clasa si sper sa fie asa tot timpul
Sper ca te-am ajutat... Succes in continuare

Răspunsuri

2014-06-11T14:10:16+03:00
Clasa a 5-a este excelenta. Invatam lucruri foarte ajutatoare in viata. Imi place foarte mult profesorul meu. Este atat de dragut cu noi....
6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T14:16:12+03:00
Clasa a 5 -a .
Clasa a 5 - a a fost un nou inceput pentru mine . Am descoperit lucruri noi si frumoase . Toata materia din clasa a 5 -a a fost doar cu noutati pentru mine . In aceasta clasa minunata am cunoscut multi profesori buni si rabdatori . Dar si pe doamna/domnul diriginta/diriginte ( depinde ce ai avut) care a fost un tutore minunat .In clasa a 5-a mi-am facut si prieteni noi dar am ramas si cu cei vechi , dar cand ma gandesc ca am parasit-o pe doamna invatatoare zambetul nu mai imi apare pe fata .
In clasa a 5-a nu intalnesti doar dificultate ci si incepi un nou inceput alaturi de profesori si diriginele tau .

Sper ca te-am ajutat
Multumesc!
Si alta data :)) !
O sa mai am nevoie:))
:))