Elanul, Alces alces alces, Antilopa Saiga, Saiga tatarica tatarica, tarpanul, Calul Salbatic European, Equus ferus ferus, colunul, magarul Salbatic Mongol, Equus hemionus hemionus, Bobacul, Marmota de stepa, Marmota bobak, Brebul, Castorul European, Castor fiber, Bourul, Bos primigenius, Zaganul, Vulturul Barbos, Gypaetus barbatus, Dropia, Foca de Marea Neagra

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T14:04:02+03:00
Dinozaurul
Mamutul
Porumbelul calator
Pinguinul mare
Bour
La noi din tara:
Elanul
Antilopa Saiga
CAlul salbatic
Dropia
2014-06-11T14:09:04+03:00

-DINOZAURUL

-VULTURUL BARBOS

-ELANUL

-CALUL SALBATIC EUROPEAN

-BOBACUL

-MARMOTA DE STEPA

-COLUNUL

ETC

2 5 2