Suma a trei numere este egala cu 246.Afla numerele daca primul numar este de 4 ori mai mare decat al doilea,iar al treilea este de 5 ori mai mic decat suma primelor doua.
Va rog..sa ma ajutati apropo este cu segmente?

2
nu, nu e cu segmente. Ar putea fi, dar e mai greu de facut
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T14:03:22+03:00
I      I-----I-----I-----I-----I
II     I-----I                                              6 parti => 246
III    I-----I

1)Aflam cat este al doilea si al treilea numar.
           246 : 6 = 41
2)Aflam cat este primul numar.
           41 X 4 = 164

v: 164 + 41 + 41 = 246     
21 4 21
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
N -ai pentru ce!Imi pui , te rog, raspunsul castigator?
Comentariul a fost şters
2014-06-11T14:03:49+03:00
A+b+c=246
a=4b
5c=a+b dar a=4b
5c=4b+b
5c=5b  /:5
c=b

Inlocuim
4b+b+b=246
6b=246
b=246:6
b=41  => c=41

a=4b
a=4x41
a=164

Verificare:
164+41+41=
164+82=246 ADEVARAT
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters