Răspunsuri

2014-06-11T12:49:43+03:00
X²+2x+1+x²+5x-4x-20
2x²+3x-19
ai gresit formula pt (x-1)^2
si semnele + cu =- a minus, nu plus
Rasp este 2x patrat -x-19
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T12:53:35+03:00
=xpatrat+ 2x+1+x(x+5)-4(x+5)= =xpatrat+2x+1+xpatrat+5x-4x-20= =2xpatrat+3x+1-20= =2xpatrat+3x-19
e posibil, nu am facut-o. Dar oricum, ambele rezolvari sunt gresite
Asta e formula: a la 2 -2ab+b la a2
Mda. ...... M.am grabit. (X-1) la patrat este xpatrat - 2x +1
Iar raspunsul final este 2xpatrat -x-19=x(2x-19)
Nu ai cum sa scoti in factor comun pe x pt. ca 19 nu contine x.