Catul impartirii a doua numere naturale este 5 ,iar impartitoru este cel mai mare numar impar scris cu cifre.Aflati deimpartitul

2
va rog frumos cat mai repede
imi spune si mie cineva va rog frumos

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-11T11:21:57+03:00
A:b=5
b=975 ( cel mai mare numar impar scris cu cifre diferite )

a:975=5
a=5x975
a=4875

Verificare : 4875:975=5
2014-06-11T11:28:14+03:00