Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T10:58:34+03:00


cartea baiatului

floarei vietii

mijlocul iernii

fata mamei

crestele muntilor

prietenul lui mihai

sfarsitul saptamanii

apele raului

malul marii

rasaritul soarelui

briza marii

simtul ratiunii

hainele copilului

2014-06-11T10:59:01+03:00
Era partea cea mai primejdioasa a drumului.

Partea intunecata a lunii.

Luna trecuse de crestele muntilor

I-am dat jucariile lui Mircea.