Răspunsuri

2014-06-11T09:36:54+03:00
 Stratul solidificat de la suprafața solului.(pedosfera)
 Înveliș al Pământului format din organisme vii, de pe uscat, din apă, aer, sol.(biosfera)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T09:57:59+03:00
Pedosfera este geosfera(invelisul) de sol al Terrei.
Solul este partea de la suprafata scoartei terestre alcatuita din:
-roca(materia anorganica)
-humus(materie organica)
-apa
-aer(face solul afanat=aerisit)
si BIOSFERA invelisul de viata.
biosfera este invelisul de viata al pamantului
pedosfera este invelisul de sol al pamantului