Răspunsuri

2014-06-11T09:35:58+03:00
Descrierea infrumuseteaza continutul textului poetic.
da dar as vrea ceva mai complex daca se poate
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T10:26:43+03:00


descrierea este modul predominant de expunere care se impleteste cu dialogul infrumusetand astfel cadrul natural.

autorul ne descrie cu ajutorul acestui mod de expunere dragostea puternica a celor doi intragostiti.

totul este descris intr-un peisaj mirific.

4 4 4