london=......
i can't swim=....

chalk=.....

march=.....

fair=........

flower=........

owl=.............

a letter to Santa=.............

fur tree=.....

singer=..............

slow=..............

2
esit toti
scz
gresit toti
este zana fair nu nu corect
corect in engleza este corect

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • AMD
  • Ambiţios
2014-02-05T19:51:46+02:00
1. Londra
2. nu pot inota
3. creta
4. martie
5. drept - nu-i drept , dar si targ  (depinde de context)
6. floare
7. bufnita
8. o scrisoare lui Mos Craciun
9.copac cu blana ) poate ai vrut sa zici fir tree care e o specie de copac. 
10. cantaret
11. usor, incet
bravo ati primit punctele
felicitari.nu ma asteptam sa stie cineva
defapt...............
este o greseala.fair inseamna zana nu floare.dar tot aveti acele puncte
2014-02-05T21:38:45+02:00
Londra
Nu pot inota
creta
martie
Fair poate insemna mai multe :balci,bazar, cinstit
floare
bufnita
Scrisoare catre Mos
fur tree-esti sigura ca este scris corect?
muzician
incet