Hei am si eu niste probleme la care nu fac fata si am nevoie de ele rezolvate urgent si ssunt cam asa:
1. un automobil de de kg se deplaseaza cu 100 km/ora,si are o energie cinetica de aprox. 290 000 J.Care este energia cinetica a aceluiasi automobil, daca viteza de deplasare este doar de 50km/ora
2.un aruncator de greutati arunca greutatea cu masa de 2kg cu o viteza de 2 m/s, sub un unghi de 30 de grade.Care este energia cinetica a bilei in punctul cel mai de sus al traiectoriei

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-11T00:11:31+03:00
1. E_{c1}=290000 \ J \\  \\ E_{c1}=\dfrac{mv_1^2}{2} \ \ \ \ \ \Rightarrow m=\dfrac{2E_{c1}}{v_1^2} \\  \\  \\ E_{c2}=\dfrac{mv_2^2}{2}=\dfrac{E_{c1}v_2^2}{v_1^2}=E_{c1}\left(\dfrac{v_2}{v_1}\right)^2=290000\cdot \left(\dfrac{50}{100}\right)^2=...

2. v_x=v\cos\alpha \\  \\ E_c=\dfrac{mv_x^2}{2}=\dfrac{mv^2\cos^2\alpha}{2}=

=\dfrac{2\cdot 2^2\cdot \left(\frac{\sqrt{3}}{2}\right)^2}{2}=...
este rezolvarea completa?
trebuie doar să faci calcule unde am lăsat ”...”
2014-06-11T08:07:07+03:00