Răspunsuri

2014-06-10T23:03:19+03:00
A fost profesor de logica, de filosofie morala si cel mai important a fost pionier al predarii in limba engleza.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T23:08:19+03:00
1. A introdus in economie conceptul de "mana invizibila". Metoda ilustreaza cum, prin urmarea propriului interes, individul stimuleaza economia. 2. A scris lucrarea: "Avutia natiunilor, cercetare asupra naturii si cauzelor ei". Lucrarea a fost una dintre primele incercari de a studia dezvoltarea istorica a comertului si economiei in Europa. 3. A ajutat la crearea economiei ca disciplina academica moderna si a furnizat una dintre cele mai bune argumentari intelectuale pentru capitalism si comertul liber.
:D daca te-am ajutat poti te rog mult sa imi dai "multue
"Multumesc"* ?
Mersiii
cu placere:-D